Spinnvill

FREDAG! FREDAG DEN 13! oturs dag! eller? inte enligt mig iaf! :D heheh! skolan va chill, hade först entreprenörskap då vi sak hålla på med markandsföring, sen hade vi matte och sen idrott! på lunchen gled jag, sofia och sandra.....förlåt jag menade Elof, Olof och Alf Olsson runt och stekte! Real shit gangsters!

nu väntar jag på att få åka och hämta Emmy! :D WOOP WOOP! tror hennes tåg kommer 15.20 om det inte är försenat som vanligt... sj in my heart! heheh! men det borde gå bra för dom idag, det är ju otursdag pch dom brukar ju ha otur varje dag så det kasnke är deras turdag idag! :D vem vet ;)

skriver själklart senare! blir nog något dampinlägg från mig och Emmu! :D pusssssssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0