time do something about it!

idag, lördag 7 januari bestämmde jag mig...NU JÄVLAR SKA HAR TRÄNAS! hahah ;) nej men har nog aldrig könnt att jag vill träna, nu! så imorgn ska jag upp och springa och om ange mår bra ska vi gymma! kanske sola också, mys mys :) 

på måndag blir det tantgympa med Sofia :) ska försöka springa varje morgon eller kväll! för nu jävlar! ghaaaa! fick ju även ett träningssätt av mamma i julklapp, så ska börja använda det! blev sjukt taggad idag när jag va på Emmys match! (grattis till tredje platsen!) vill också kämpa lite, bli svettig och få reslutat! och har börja fått ont i ryggen igen så måste träna upp den! 

har en underbar sommar framför mig! så då är det ju bara bra om man har en kropp man är stolt att visa också! jag säger inte att jag inte är nöjd med min men det skulle inte skada med mer muskler! ska rikta in mig på rumps och mage! hehe! och såklart ryggen :)



ska nog till ifrom på tisdag och fixa gymkort! även fråga om ett shema, hur just jag ska träna och sånt! :D 



Kommentarer
Postat av: Emmy

tack sötis :*

2012-01-08 @ 01:11:36
URL: http://eemmyllarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0