sommartider!

SötSofia sov hos mig inatt, söt tjej det där! stackarn var jätte förkyld och det gjorde att hon snakrade, högt! hahah men det gjorde inget, jag hade tydligen snarkat jag också (a) morgonen var hur skön som helst! inge stress, fint väder, god frukost och trevligt sällskap! :) man känner verkligen att våren är påväg! helt sjukt va underbart! men längtar utav ara helvete till sommaren! och det blev ju inte bättre av att Sofia och Sandra satt och spelade massa go sommar musik, nej jag vill ha sommar nu! nu nu nu nu!

förövrigt har skoldagen varit rätt okej, seg som vanligt mot slutet men just nu ligger jag hemma i sängen och chillar galet! cpskönt! heheh ska snart plugga lite innan mammsen kommer hem, då ska vi baka :D vet inte riktigt vad det blir än men vi hittar nog på ngt!

kanske tar en spingtur senare om jag orkar efter bakning och plugg, har fan plugg hela tiden! ska skriva en novell på svenskan, skriva lite om hur man lever i sverige på 1800 -talet, brachkunskaps upgift, handels historia grej, idrottsuppgift nej usch vad det blev jobbigt nu! men men ska väl ge mig in i en djungel av pennor, sudd och text! hörs senare! ciaooooooo!♥



me love you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0